foto-wall-jalt-2

Brand Research

Jalt Research onderzoekt doorlopend de impact van jouw online campagnes middels kwantitatief brand research.

Research biedt inzicht

Meer impact tegen lagere kosten, dat is het startpunt van al onze campagnes. Dat kan alleen op basis van de juiste feiten, daarom onderzoeken we doorlopende de impact van onze campagnes middels kwantitatief brand research. Resultaten hiervan koppelen we real-time terug naar onze creatieven en onze optimalisatie specialisten.

Dat zie je direct terug in de campagneresultaten maar ook in de (strategische) keuzes die we maken in onze strategie, concepten en creatie.


Meer impact

Brand KPI’s laten zich niet uitdrukken in clicks, engagement of impressies, daarom onderzoeken we en optimaliseren we op basis van brand KPI’s als Ad Recall, Brand Awareness, Message Association, Purchase Intent en Brand Favorability.

Voor deze brand KPI’s is er tot een factor 10(!) verschil in impact te realiseren tussen gemiddelde en goede ads.

Mede mogelijk gemaakt door de Provincie Noord-Holland.

getintouch






    Meer meten?

    Benieuwd hoe jouw online campagnes scoren op brand impact? Neem contact met ons op.