What impact will you make?

Door de exponentiële groei van nieuwe technologieën verandert de wereld constant. Deloitte speelt hier met ruim 244.000 professionals wereldwijd een grote rol in. Om relevant te blijven in deze industrie, is de zoektocht naar nieuw talent dan ook een must!

Deloitte is actief in de branches accountancy, belastingadvies, consulting, financiële advisering en risk advisering. Een breed werkveld, waarbij een breed scala aan talent nodig is. Daarom focust Deloitte zich op de STEM groep. Dit zijn ambitieuze studenten die Science, Technology, Engineering en/of Mathematics studeren. Alleen hebben deze talenten Deloitte niet top of mind zodra ze denken aan een toekomstige werkgever!

Om talenten te motiveren gebruikt Deloitte de pay-off “What impact will you make?” Uit onderzoek blijkt namelijk dat dit als zeer belangrijk wordt ervaren door de doelgroep. Simon Sinek zegt hierover het volgende: “Millennials zoeken naar ‘purpose’ in het werk, impact maken en waardering krijgen”. Dit kunnen we de STEM-talenten vertellen, maar we kunnen het ze ook laten ervaren.
Binnen de Facebookomgeving hebben we een interactief canvas gebouwd, waarbij de doelgroep verantwoordelijk is voor de strategische beslissingen van een zelfrijdende-autoleverancier. Terwijl de doelgroep zich buigt over de case, werden ze op subtiele wijze geconfronteerd met Deloitte.