Missiegedreven digitale fondsenwerving

Jalt ontwikkelt digitale, missiegedreven campagnes met maximale impact waarbij alle lagen van de campagne relevant zijn voor het merk, de doelgroep én de doelstelling.

Dit doen we voor de grootste goede doelen in Nederland én in het buitenland, zoals Amnesty International, Greenpeace en Natuurmonumenten. We werven met onze schaalbare campagnes grote aantallen structurele donateurs (10.000 – 40.000 per jaar) en dragen aantoonbaar positief bij aan merkgerelateerde kpi’s zoals bewustwording en het claimen van topics.

Donateurs die we via onze digitale, missiegedreven campagnes werven hebben hierdoor een grotere geefbereidheid dan donateurs die via straatwerving en face-to-face binnenkomen. Dit resulteert in een lagere uitstroom en een hogere lifetime value.

We zijn daarmee een uitstekend alternatief voor face-to-face en straatwerving.

getintouch





    Got excited?

    Wil jij ook een digitale, missiegedreven campagne? Of ben je op zoek naar een alternatief voor face-to-face en straatwerving? Neem contact met ons op.