We help NGOs scale up their Digital Fundraising

Wij helpen goede doelen minder afhankelijk worden van face-to-face werving, dankzij onze aanpak werven goede doelen zoals Amnesty International, de Hartstichting en Natuurmonumenten online 10,000 en structurele donateurs per jaar

We zetten jullie potentiële donateurs centraal
Door een wervingsstrategie te ontwikkelen waarin de potentiële donateur centraal staat en leidend is in de keuzes die we maken zijn de campagneresultaten van jullie online campagnes voorspelbaarder en schaalbaarder.

We werven always on voor een stabiele instroom.
In plaats van te rennen van geïntegreerde campagne naar geïntegreerde campagne werken we met meerdere always-on fondsenwervende campagnes die we doorlopend doorontwikkelen om de resultaten steeds verder te verbeteren.

We maken gebruik van benchmarks en best practices
Dankzij onze industry benchmarks weten we hoe goed elk onderdeel van elke campagne zou moeten kunnen scoren. Op basis van deze inzichten en onze industry best practices stellen we verbeteringen voor die direct invloed hebben op jullie business case.

Jullie business case is leidend
Doordat we het te verwachten rendement monitoren kunnen we het budget effectiever toewijzen.

We schalen op door doorlopend te verbeteren
Een always-on campagne is nooit klaar. Nieuwe inzichten, ontwikkelingen en best practices zorgen ervoor dat we altijd onderdelen die de business case beïnvloeden kunnen verbeteren.

getintouch


    Ook minder afhankelijk worden van face-to-face werving?

    Wil je met ons samenwerken? Laat dan je gegevens!